Ninja Dagger
Jest to postać dosyć uniwersalna, ponieważ możemy nią expić samemu jak i w grupie. Skille nadają się do pvp, jak i do expa.
Skille
Zasadzka->Wirujący Sztylet->Szybki Atak/Trująca Chmura->Krycie Się
Zasadzka-atak obszarowy, oddziałujący na najbliższe otoczenie ninja. Duże obrażenia, bonusy w wypadku ataku przeciwnika z tylu, jak również niski czas regeneracji umiejętności, sprawiają, że jest to najczęściej wybierana zdolność dla ninja.
Wirujący Sztylet-atak z szansą na zatrucie, ninja przetacza się po przeciwnikach. Jeśli wcześniej przeciwnik został przewrócony, atak ma szanse zaskutkować 3-4 krotnym przydzieleniem obrażeń i zatrucia. Niezbędne do pvp i wygodne przy pvm. Używamy gdy wabimy ogromne ilości potworów i chcemy je wszystkie uszkodzić/otruć nie narażając się na zbyt dużą ilość obrażeń. Od M6/M7 zadaje więcej (podstawowych) obrażeń niż zasadzka. Spory czas regeneracji umiejętności.
Szybki Atak-atak obszarowy, teleportujący, oddziałujący na większy obszar niż zasadzka. Obrażenia podobne jak w wypadku zasadzki, jednak czas regeneracji umiejętności większy. Zdolność umożliwiająca "wychodzenie ze ścian", ze względu na obszar oddziaływania, jedna z lepszych do pvm, wymaga by przeciwnicy byli skupieni na danym obszarze.
Trująca Chmura-atak zasięgowy, z szansą na otrucie, obszarowy. Obszar oddziaływania, najbliższe otoczenie, właściwie tylko to co styka się z atakowanym przeciwnikiem. Nie musimy być uzbrojeni aby użyć tej zdolności, szanse na zatrucie spore, jednak sama umiejętność zadaje mniej więcej 3/4 obrażeń co pozostałe zdolności.Omija ABS na sztylety.Broń praktycznie nie ma wpływu na DMG tego skilla.
Krycie Się-umiejętność, pozwalająca ninjy "zniknąć". Agresywne potwory (te które atakują przy podejściu) za nic ją sobie mają jeśli przed uruchomieniem zdolności byliśmy w ich polu widzenia. Użyteczne w pojedynkach, lub gdy wiemy, że za parę chwil będziemy mieli do czynienia z dużą ilością agresywnych stworów. Zdolność zwiększa obrażenia przy Zasadzce, oraz Szybkim Ataku. Podczas włączenia krycia się widać na mini-mapie, kroki, święcące eq i słychać kroki.
Staty
Najlepszą opcją do lurowania jest 2:1 zrę:wit, do expa samodzielnie 2:1 sił:wit/zrę:wit, natomiast do PvP
2:1 zrę:sił.